söndag 8 juli 2012

Dag 7-8 Gustavsfors


Problem med nätet, här kommer gårdagens.
Gustavsfors, här vid affären Optimisten har jag nu trampat. En trevlig affär och optimist måste man nog vara i denna glesbygd. Här kan man paddla kanot eller hyra dressin och tralla hela dagen. Mycke naturskön omgivning.
På vägen upp stannade en bil och ut kom två glada personer och vinkade in mig. Fick frågan känner du igen mig, ja mannen hade visat mig vägen till Ljungskile för två dagar sedan. Nu kom han med fru, roligt att träffa vänliga människor igen.
Idag har jag flyttat mig till Åmotfors, halvmulet, men allt bra.

3 kommentarer:

  1. Kul Gert, att du träffar på folk sen tidigare på din cykeltur!
    Mycket regn på många håll, har du fått vara torr skodd?
    Tack för dina kåserier om turen i vårt vackra land.
    Kramar från en vän

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tack för kommentaren! Det regnade när jag var i Uddevalla och idag har det kommit två skurar. En solskensdag har jag haft men det inträffar alltid trevliga möten med folk. Långfärdscyklisten

      Radera
    2. Kul att du har kunnat läsa vår lilla kommentar. Vi åker med dig som osynliga resenärer.
      Kramar

      Radera