söndag 22 juli 2012

Dag 22 Olycksplatsen

Om två dagar är det ett år senan vurpan vid Billsta. Idag fick jag se platsen som nästan kostat mitt liv, detta tack vare Oscar, Jari och Olov. Dom kom i en bil bakom mig och såg hela händelseförloppet. Tack vare rådigt ingripande, samt kallande på hjälp, undgick jag att i kurvan bli överkörd av nästa bil.
Jag är dem evigt tacksam!
På bilden, Jari, Gert och Oscar.





Blev sen guidad runt i Örnsköldsvik, en mycket vacker och modern stad.
När vi kom upp på Varvsberget kom en fantastisk utsikt över inte bara Örnsköldsvik, även kustlandskapet med en djup skärgård.
Ett jättestort Tack för all visning av denna vackra bygd, ni fick verkligen olycksplatsen bli en turplats.

3 kommentarer:

  1. Underbart Gert. :-)
    Man känner verkligen glädjen med dig!
    Kämpa på.
    Kram Tobbe

    SvaraRadera
  2. Härligt Gert att det finns rådiga , fina människor runtom oss, du fann dem på grund av en svår olycka.
    Kramar från Vänner i Kalmar län
    "Gert" är en kämpe!

    SvaraRadera
  3. Kul att se att resan hem gick bra och det var roligt att det kom upp några bilder från vår tur runt Ö-vik.
    Ha det bra!
    /Oscar och Victor Hansson

    SvaraRadera