fredag 6 juli 2012

Dag 6 Uddevalla

Söder om Ljungskile var en kulturväg med 600 m. kullersten, sevärt.







Sen på denna visa jag tralla, när jag plötsligt såg att vägen gick till Ljungskile.

Var går vägen till Uddevalla?
Undrar nog säkert alla
Cyklisters rop hörs skalla
Hur ska vi komma dit?
Var går vägen till Uddevalla?
Lika bra att börja knalla
På omvägar spyr vi galla
Till slut anlände jag hungrig, till restaurangen "Köket", dom fixade böket.
Sen mätt som en plätt, for jag till "Clas Ohlsons" och köpte en ny hastighetsmätare.
Regnet har nu parkerat mig på ett café, där jag väntar på en lycklig fe.

1 kommentar:

  1. Hoppas du inte får så mycket regn Gert, vi har varmt idag +25 gr och lite fuktig värme är det, tropisk nästan.
    Lycka till i fortsättningen, var rädd om dig! Kramar från en vän med familj

    SvaraRadera