torsdag 7 juli 2011

Varför Dorotea?

  1. Jag har nu kommit genom ett fint kulturlandskap från Ljungby till Rydaholm. Här sitter jag i trädgårdsföreningens park.
    Vad har Dorotea som inte södra Sverige har? Vet inte, men det dom har, det har dom i Dorotea.
    Skämt åsido, som jag skrivit tidigare är mitt mål att cykla i samtliga kommuner. Dorotea är den nordligaste som jag inte gästat, sen försöker jag sicksacka mellan kommuner jag inte besökt. Har planerat trampa hem också. Men en begravning, gör att kanske projektet får revideras.
    Till Ann-Sofie, roligt du följer min blogg, vi ses.

1 kommentar:

  1. God förmiddag!

    Har läst bloggen. Hur långt har du tänkt cykla idag? Du är i närheten av våra trakter. Det är inte långt mellan Rydaholm och Växjö. Det skall bli intressant att följa din cykeltur. Ha det så bra! Hälsningar kusinen Rune och Raija

    SvaraRadera