tisdag 26 juli 2011

Mörbultad

Efter en trevlig söndag, närmade jag mig Örnsköldsvik. Tog av på en mindre grusväg, en brant backe kom.
Sen minns jag inget från en del personer stod runt mig, de påstod att jag vurpat och befann mig vid Örnsköldsvik. Blev betänksam, så lång norrut var jag absolut inte.
Sen minns jag inget från jag kom till lasarettet, det blev röntgen och konstaterad spricka på en ryggkota. Läkaren tyckte tydligen inte om mitt ansikte, så han fick sy om det på två ställe. Annars inget brutet, bara en masa blåmärke.
Så efter omständigheterna mår jag bra, visar mitt nya ansikte.
Jag får cykla till Dorotea nästa år, under tiden kommer bloggar från mig med jämna mellanrum.

Önskar minna läsare en god fortsättning på sommaren.

5 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att höra! Hoppas du inte får några bestående skador, och att du repar dig snart.

    SvaraRadera
  2. Hejsan! DItt nya ansikte ser intressant ut. Synd att du måste landa så långt norrut. Du kommer nog snart att vara på cyckelbenen igen. Idag har det varit sol och bad med barnbarnen vid Kvick. VI tänker på dig! Många kramar från hela fam Kvist.

    SvaraRadera
  3. Men kära nån, vilken otur. Hoppas att sprickan på ryggkotan läker fint, blåmärken är ju inte så farliga. Krya på dig nu och ge dig inte iväg förrän du är riktigt bra igen.
    Hälsningar Ann-Sofie

    SvaraRadera
  4. Oj, oj, oj! Det där var inte bra. Vi hoppas att du kryar på dig och inte får några bestående men. Här i Växjö är det dimmigt i dag men det ser ut som om solen vill tränga fram i dimmolnen.
    Krya på dig och hälsningar från Rune och Raija.

    SvaraRadera
  5. Oj så du såg ut !
    Du har verligen repat dej efter detta !
    snart är du med på gympan igen
    Kram Ulla K

    SvaraRadera