söndag 23 augusti 2009

Dag 20 kl.16:00



Från Hässleholm till Smygehuk 13,1 mil/sammanlagt 240,1 mil
Idag körde Gert in i Smygehuk, han kommer att avlägga en mer ingående raport senare ikväll, och de närmsta dagarna.
Så med detta meddelande tackar jag för mej.
Spökskrivaren


Jag är nu hemma i Höganäs och tackar spökskrivaren för ett gott arbete. Denna helt fantastisk resa kommer jag skriva mer om en tid framöver.
Fick hjälp av en kompis som dels filmade mina sista metrar fram till skylten i Smygehuk. Han transporterade sen mig och cykeln hem.

3 kommentarer:

  1. Grattis! Du klarade det!

    Hälsningar "Växjöborna"

    SvaraRadera
  2. Jag är djupt imponerad och det var verkligen kul att spontanträffas i Smygehuk.
    Tack för en trevlig pratstund!

    Dennis Landgren, Helsingborg

    PS Jag har flera bra bilder på din ankomst.

    SvaraRadera
  3. Jätteinspirerande att se din blogg! Blir lite extra sugen att reparera den gamla cykeln och ge mig ut på en liten tur när man ser att du klarade att cykla genom hela Sverige!
    Kul att se de gamla fotona från cykelsemestern med Börje (och lilla Fanny!) också.

    Mvh,
    Jenny (Börjes systerdotter)

    SvaraRadera