söndag 21 juli 2013

Hemma igen

Nu, efter 248 mil, är årets äventyr över. Drog ut lite på tiden idag, vill liksom suga på karamellen så länge som möjligt. En fantastisk cykelresa i Sverige, som inte går att boka. Bara planera trakten, sen får mötet med alla hyggliga och vänliga människor skapa atmosfären. Utan er skulle mödan vara svårhanterlig, så ett stort tack till er alla! Ni alla som hjälp mig med vägval, mat, glada tillrop eller bara följt min blogg.
Efter de tio år jag nu cyklat runt här i Sverige, skulle man inte tro sig få nya upplevelser. Men det verkar som upplevelserna bara blir fler och fler.
Vädergudarna vill jag också tacka, tre timmars regn på 26 dagar är godkänt med råge. Några små kommuner runt Stockholm återstår till nästa år. Då skall jag även försöka med kamera och karta återskapa gamla E4:an till Stockholm som cykelled.
Kommer inom närmaste tiden skriva om saker jag inte hunnit under turen. Följa andra äventyrliga bloggar fortsätter jag med, likasom skriva om något cykelrelaterat här varje vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar