tisdag 4 oktober 2011

Comebacken

Vilken känsla av frihet att åter kunna cykla, jag njuter av varje meter.
Den gångna helgen har vädret tillåtet mig att göra en mindre långtur upp i södra Halland. Jag är intresserad av kulturbygder, så ingenting går upp mot att trampa omkring här.
Turligt nog har nästan alla stickningar i armen upphört, så allt har varit frid och fröjd. Trodde konditionen skulle var kraftigt försämrad, men jag förmådde hålla nästan samma tempo som vanligt. Detta bådar gott för vintercyklingen och nästa års sommarcykling.
Hoppas även mina läsare haft tid för en längre cykeltur och kanske nu sitter och planlägger nästa års semester.
Lycka till då, för halva nöjet med cykelsemester är förberedelserna.

Gammelgården i Hishult var inte öppen, men i sommarvädret såg den intressant ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar