fredag 31 juli 2009

Snart start

Från Karesuando




I morgon troligen dagan D



Fint väder nu i Karesuando.
I dag skall jag över bron och ta bussen som avgår 14:15 finsk tid till Kilpisjärvi, bussen kommer fram 16:15 finsk tid. Därifrån skall jag tar mig med båt till Treriksröset, i tidtabellen står båt-avg. svensk tid 17:00. Om jag räknat rätt, får jag vänta till i morgon lördag 09:00 svensk tid med båtresan till Treriksröset. Där startas cykelturen med en vandring runt i Norge, Finland och Sverige innan båtturen tillbaka. Det blir att vrida fram klockan var gång jag kommer till Finland och sen tillbaka med tiden.
Hoppas bara vädret blir bra, för då cyklar jag de 11 milen ner till Karesuando i morgon också.








Klockan 12:15


Lite regn nu, men jag är på bilden nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar