söndag 30 december 2018

Cykeln e nyckelen

Önskar alla ett Gott Nytt Cykelår med
Danne Stråhed & Dynamo - Cykeln e nyckelen
Cykeln e nyckeln till friheten
Cykeln e nyckeln till allt
Cykeln e viktig det e regeln
Cykeln e nyckeln till allt

Jag nitar för en donna på Övergång
Som ler och är på väg emot Möllevång
Frukterna som bågnar i ett marknadsstånd
Och de luktar gott ifrån Chokladfabriken
Refrängen

Jag svänger ner om hörnet mot Stippes bar
Här har en o annan sett bättre dar
Solen lyser på Triangeln
Hängboken är grön o grann o lever idag
Refrängen

Oh, my, my
Min dynamo och mig
Oh, my, my
Min dynamo och mig

Jag glider på en vind ner mot Rönneholm
Köpenhamnsvägen passeras med en skräll
Snurrar som en fubick i rondellelen
Jag ska ner o doppa mig på Ribban ikväll
Refrängen

Oh, my, my
Min dynamo och mig
Oh, my, my
Min dynamo och mig
Refrängen

Oh, my, my
Min dynamo och mig
Oh, my, my
Min dynamo och mig

1 kommentar:

  1. Jeg vil anbefale alle som leter etter forretningslån til Le_Meridian, de hjalp meg med lån på fire millioner dollar for å starte opp quiltingsvirksomheten, og det var raskt. Når jeg fikk et lån fra dem, var det overraskende hvor lett de hadde å jobbe med. De kan finansiere opp til $ 500.000.000.000 (fem hundre millioner dollar) i alle regioner i verden så lenge det kan garanteres 1,9% avkastning på prosjektene. Prosessen var rask og sikker. Det var definitivt en positiv opplevelse. Unngå svindlere her og ta kontakt med Le_Meridian Funding Service On. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. hvis du leter etter forretningslån.

    SvaraRadera